Sıkça Sorulan Sorular

Beğendiğiniz ürünü, ürün detay sayfasına gittikten sonra "Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize atabilirsiniz. Bu aşamadan sonra alışverişe devam edebilir ya da ödeme aşamasına geçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ayrıca 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) iletişime geçerek siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.
 
  • Ürünün ölçülerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Ölçü bilgileri tüm ürünlerde ürün detay sayfasında mutlaka belirtilmektedir. Eğer ölçü bilgisi olmayan bir ürün ile karşılaşmışsanız hemen satış danışmanlarımızı arayarak bilgi alabilirsiniz. 
  • Sipariş verirken sepetinizde aldığınız ürünlerin adet bilgisini de kontrol etmenizi rica ederiz.
  • Adres kısmı bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz.
  • Telefon ve mail ile iletişim kurduğumuz için bu bilgilerin doğru girildiğinden emin olunuz.
  • Ürünle ya da operasyonumuz hakkında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa 0552 818 51 53 ttelefon numarasından (09:00 -20:00) bizi arayabilir ya da [email protected]’ye mail atabilirsiniz.
Ana sayfamızın üst kısmında bulunan ürün arama alanımızda aradığınız ürünün adı ya da ürün kodu bilgilerini girerek arama yapabilirsiniz.
Aradığınız ürünü bu kısımdan bulamamanız halinde, hemen 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) bizi arayabilir ya da [email protected] 'ye mail atabilirsiniz.

Kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin takip bilgilerine, üyelik bilgileriniz ile sitemize giriş yapıp Sipariş Takip kısmına tıklayarak takip edebilirsiniz.

Lojistik(Nakliye) firmaları ile gönderilen ürünlerin takibini haftanın her günü 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) bizi arayarak ya da [email protected]’ye mail atarak öğrenebilirsiniz.

Teslimat adresinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız ya da adresinizi değiştirmek istiyorsanız, 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) arayarak değişiklik sağlayabilirsiniz. Siparişiniz Kargoya ya da Lojistik(Nakliye) firmasına verilmediyse teslimatınızda her hangi bir sorun yaşanmaz.

Ancak siparişiniz Kargoya veya Lojistik(Nakliye) firmasına verildi ise geri çektirilir ve yeniden gönderim için Kargo/Lojistik(Nakliye) ücreti tarafınızdan tahsil edilerek tekrar gönderimi yapılır. Bu aksaklıkların teslimat süresinin uzamasına neden olacağını bilmeniz gerekmektedir.

Faturanız henüz basılmadı ise fatura adres değişikliğini yapabilirsiniz. Bunun için  0552 818 51 53  'den (09:00-20:00) arayarak ya da [email protected]’ye mail atarak değişiklik sağlayabilirsiniz.

Ürünlerimizi sadece Türkiye içine teslim ediyoruz. Yurt dışına gönderim yapamıyoruz.

Bir sipariş içinde sadece tek bir adres belirtilebilir. O yüzden farklı adreslere ürün göndermek istiyorsanız, farklı adres sayısı kadar siparişiniz olmalı. Yani hangi ürün hangi adrese gidecekse onun için ayrı bir sipariş oluşturmalısınız.

Kargonuzu belirttiğiniz en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş verirken adres kısmında kargo şubesinin adını yazabilirsiniz.

Siparişleriniz siparişinizi verirken girdiğiniz adres dışında bir adrese gitmesi zor bir olasılıktır ancak böyle bir durumla karşılaşırsanız 0552 818 51 53 ‘den (09:00-20:00) bizi arayarak destek alabilirsiniz.

Grande Home olarak siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüyüz. Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı takdirde gönderimi sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde bazen kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda şöyle yapmalısınız.

  • Kargo ile gelmiş bir ürün ise; siparişinizin teslimatı sırasında kargo görevlisinden paketi teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapınız. Herhangi bir hasar bulmanız durumunda kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturunuz. Ve ürünü teslim almayınız böyle bir durumda da hemen 0552 818 51 53 ’den arayarak (09:00-19:00) bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.

Kargo ile gelen ürünlerde ürün bir kaç paket halinde geliyorsa lütfen kargodan kaç paket geldiğini öğrenin. Eksik olan parça kargoda kalmış olabilir. Aksi bir durumda lütfen hemen konuyu 0552 818 51 53 ’i arayarak (09:00-19:00) iletmenizi rica ediyoruz

Kurulum şeması çıkmayan ürününüz için hemen 0552 818 51 53 'yi arayabilir (09:00 -20:00) ya da [email protected] ’den kurulum şemasını talep edebilirsiniz. Maksimum 2 iş günü içinde kurulum şemasını tarafınıza göndermiş olacağız.

Tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz.

Bizi 0552 818 51 53 ’den arayarak (09:00-19:00) ya da [email protected] 'ye mail adresimize mail atarak bu talebinizi iletebilirsiniz.

Hasarlı/Yanlış ürününüzün iadesi ile ilgili 'İptal-İade-Değişim' şartlarına uygun olacak şekilde iade yapmanızı rica ediyoruz.Genelde aldığınız ürünün niteliğine bağlı olarak ürünü nasıl geri göndereceğiniz değişmektedir. Kargo ile gelen bir ürün ise ürünü gelen kargoyu çağırarak ve orijinal paketi ile irsaliyedeki adrese geri göndermenizi rica ediyoruz. Lojistik(Nakliye) ile gelen bir ürün ise nakliye organizasyonu tarafımızca yapılarak, size bilgisini veriyor olacağız.
Yükleniyor...
0