Kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin takip bilgilerine, üyelik bilgileriniz ile sitemize giriş yapıp Sipariş Takip kısmına tıklayarak takip edebilirsiniz.
Lojistik(Nakliye) firmaları ile gönderilen ürünlerin takibini haftanın her günü 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) bizi arayarak ya da [email protected]’ye mail atarak öğrenebilirsiniz.
Teslimat adresinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız ya da adresinizi değiştirmek istiyorsanız, 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) arayarak değişiklik sağlayabilirsiniz. Siparişiniz Kargoya ya da Lojistik(Nakliye) firmasına verilmediyse teslimatınızda her hangi bir sorun yaşanmaz.
Ancak siparişiniz Kargoya veya Lojistik(Nakliye) firmasına verildi ise geri çektirilir ve yeniden gönderim için Kargo/Lojistik(Nakliye) ücreti tarafınızdan tahsil edilerek tekrar gönderimi yapılır. Bu aksaklıkların teslimat süresinin uzamasına neden olacağını bilmeniz gerekmektedir.
Faturanız henüz basılmadı ise fatura adres değişikliğini yapabilirsiniz. Bunun için 0552 818 51 53 'den (09:00-20:00) arayarak ya da [email protected]’ye mail atarak değişiklik sağlayabilirsiniz.
Bir sipariş içinde sadece tek bir adres belirtilebilir. O yüzden farklı adreslere ürün göndermek istiyorsanız, farklı adres sayısı kadar siparişiniz olmalı. Yani hangi ürün hangi adrese gidecekse onun için ayrı bir sipariş oluşturmalısınız.
Kargonuzu belirttiğiniz en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş verirken adres kısmında kargo şubesinin adını yazabilirsiniz.
Siparişleriniz siparişinizi verirken girdiğiniz adres dışında bir adrese gitmesi zor bir olasılıktır ancak böyle bir durumla karşılaşırsanız 0552 818 51 53 ‘den (09:00-20:00) bizi arayarak destek alabilirsiniz.
Grande Home olarak siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüyüz. Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı takdirde gönderimi sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde bazen kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda şöyle yapmalısınız.
Kargo ile gelen ürünlerde ürün bir kaç paket halinde geliyorsa lütfen kargodan kaç paket geldiğini öğrenin. Eksik olan parça kargoda kalmış olabilir. Aksi bir durumda lütfen hemen konuyu 0552 818 51 53 ’i arayarak (09:00-19:00) iletmenizi rica ediyoruz
Tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz.
Bizi 0552 818 51 53 ’den arayarak (09:00-19:00) ya da [email protected] 'ye mail adresimize mail atarak bu talebinizi iletebilirsiniz.